maandag 12 oktober 2009

Kinderboekenweek 2009




KINDERBOEKENWEEK
2009!
De week van 7 tot en met 17 oktober is de Kinderboekenweek. Dit jaar is het thema: eten en snoepen in kinderboeken☺. Ik ben samen met Anne D. aan een poster aan het werken. Op die poster staan allerlei (lekkere) etenswaren,en kwade spruiten. Groep 7/8 is ook bezig met een voorlees wedstrijd. En 5/6 7/8 heeft bezoek gehad van een illustrator. Ze heette Josephine en was 21 jaar oud. Ze heeft het boek ‘het smaakpretpark’ van Pierre Wind geïllustreerd en ze wil nog meer illustreren. Ik ben als enigste uit onze klas naar de Kinderboekenweek speurtocht geweest. Met roodkapje (!) hans en grietje en de boze heks,otje en tos en Willy Wonka,ik had een gouden wikkel om mijn reep,en ik mocht een koekje in de chocoladefontein dopen.

einde

geschreven door Femke Zandee
uit groep 7

1 opmerking:

zandeetjes zei

In het kinderboekenweekgeschenk "De wraak van het spruitje"staat een leuk recept met spruitjes. Pas dus maar op met het tekenen van kwade spruitjes, ze liggen binnenkort op je bord!