donderdag 11 oktober 2007

Voorstellen

Hartelijk welkom op de weblog van groep 7 en 8 van C.B.S.Het Kompas uit Vuren.

Vanaf nu kunt u wekelijks groepsnieuwtjes, activiteiten en belevenissen van onze groep lezen en zien op deze weblog.

We gaan ons eerst even voorstellen:
Er zitten 26 kinderen in onze groep waarvan 9 in groep zeven en 17 in groep 8.
De leerkrachten zijn: meester Luuc Wilschut en juf Ine Dekker.




Groep 7:

V.l.n.r: Ian, Joan, Kevin, Julien, Mitchel, Rens, Valerie, Nordin en Jelle.


Groep 8:


Achterste rij v.l.n.r: Marieke, Felicia, Sophie, Marleen, Rutger, Corne, Lorenzo en Brett.
Voorste rij v.l.n.r: Ciola, Yara, Myron, Eveline, Deveny, Nicky en Esra.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

is een leuke klas hoor

Anoniem zei

hallo,ik ben mitchel en ik vind de weblog heel mooi,houden zo,ik zelf heb ook een weblog en hij heet:
http://mitchelzandee.blogspot.com.
kijk grust even.maar mijn weblog heb ik omdat ik hem via deze site heb uitgevonden.en natuurlijk ook door juf Ine,dankuwel.

groetjes mitchel zandee.

Anoniem zei

Heey allemaal !
Ik zit in groep 8 van deze school.
Het is een super leuke klas.
Met een heel mooi weblog .

Onze klas is TOP.
Hij staat elke dag wel op z'n kop.
De meesters en de juffen zijn heel GOED.
Ze weten hoe uitleggen moet.
Met al je klas genoten om je heen,
ben je nooit alleen!

Dit was mijn bericht
met mijn gedicht

Groetjes Marleen


(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Anoniem zei

Hallo, groep 7/8

jullie meester Luuc Wilschut is een oude vriend van mij. Ik ben zelf ook meester van groep 7 en 8 en ik werk op een school in Barendrecht de Dubbeldekker. ik woon al een paar jaar in Mijnsheerenland. Een klein dorpje in de hoekse waard.Doe jullie meester de hartelijke groeten en ik zou graag eens willen weten hoe met Luuc gaat en alle andere bekenden.

Groetjes Dick Prijs