donderdag 2 april 2009

KLASSELUNCH

Klasselunch
Pas geleden hadden we de "schoollunch".
Het was heel erg leuk. Ik heb verschillende dingen gegeten die ik normaal niet zo veel eet. Eerst gingen we een DVD kijken maar die stoorde een beetje, ook hadden we een placemat waar allemaal grappige broodjes op stonden zoals; broodje aap, broodje de luxe en nog vele anderen. Ik had zelf een paar broodjes genomen met sla, kaas, tomaat, komkommer en natuurlijk boter. Dezelfde dag gingen we een test doen van een universiteit, dat vond ik ook wel leuk maar de schoollunch vond ik leuker en lekkerder. Ook hoefden we niet zoveel dingen te doen en dat vond ik ook wel leuk.
Volgens mij was het een hele geslaagde dag.
Door Shayan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo allemaal

Alles goed daar in groep 7 en 8.
Met mij gaat het super goed mijn cijfer zijn ook goed.
Houden jullie het nog een beetje vol met mester Luuc en juf Ine:p
Maarja groep 8 volgend jaar naar de midelbare school leuk hoor.
Maar ik ga maar weer doei nog veel plezier.

Groetjes Esra -XXX-

Anoniem zei

heey allemaal lekker aan het eten jammie was echt lekker.
groetjes joan