maandag 12 januari 2009

IJSPRET

Schaatsen met school

Toen we te horen kregen dat we met school gingen schaatsen vroegen een paar kinderen aan de stagejuf Elsa of zij ook ging schaatsen. Ze had jammer genoeg geen schaatsen. Iemand vroeg welke maat ze had maar die paste ze niet. Ik had schaatsen in haar maat en had ze voor haar meegenomen. Ze was blij dat ze pasten en toen kon ze toch nog mee schaatsen. Om drie uur waren we uit. Ik bleef schaatsen en heb deze dag wel 6 ½ uur geschaatst.

Valerie



IJspret!

Deze winter konden we schaatsen op de ijsbaan. Het was wel koud maar dat maakte niet uit. We hadden geloof ik wel 2 weken ijspret. Er was warme chocomel en meer lekkere dingen. Met school gingen we ook schaatsen, de Vuurvlinder ook.
Er waren wel een paar ongelukjes maar iedereen vond het wel leuk denk ik.

Julien



Schaatsen

In de vakantie was ik 5 keer gaan schaatsen. Het was heel leuk alleen op sommige plekken was het ijs niet goed.
Ik ben ook nog een keer op de Linge wezen schaatsen. Een poosje later kwam er een schip, die brak al het ijs. Toen ging ik in Vuren schaatsen.
Ik heb ook nog geschaatst in Arkel en dat was ook heel leuk. Met school heb ik ook nog geschaatst. Er waren ook oudere mensen die over het ijs zwierden.

Joan

Geen opmerkingen: